Adobe transitie
Voor heel wat software fabrikanten staan er drukke tijden voor de deur. Hun software moet namelijk compatibel gemaakt worden met Mac OS X voor Intel processors. Dit is niet zo’n eenvoudige klus zegt Adobe CEO Bruce Chizen in een interview met CNET.
Volgens Adobe zal het maanden werk vragen om hun complexe software opnieuw te compileren en te testen. Het zal waarschijnlijk wachten zijn tot eind 2006 of begin 2007 alvorens Adobe Creative Suite uitkomt voor de x86 versie van Mac OS X. Apple heeft er rekening mee gehouden dat grote fabrikanten met complexe software niet van de ene dag op de andere dag de transitie van PowerPC naar Intel kunnen verwerken. Daarom zal Apple pas in 2007 hun professionele lijn van PowerMac’s uitrusten met Intel processoren.
Archief
- There's always One More Thing… 2017.06.01
- De 6 irritantste Apple-meldingen en hoe je ze uit zet 2017.05.31
- Apple’s Carpool Karaoke start 8 augustus 2017.05.31
- ‘Nieuwe iPads, MacBooks én Magic Keyboard op WWDC 2017’ 2017.05.31
- Waarom de ‘iPhone 8’ anders gaat heten 2017.05.31
- Mobiel betalen in het OV loopt uit op flop 2017.05.31
- Nest Cam IQ: beter beeld, minder cloud 2017.05.31
- Apple zet serieus in op eigen 4G-chips 2017.05.30
- Essential Phone: oude bekende geeft eigenzinnig antwoord op de iPhone 2017.05.30
- Nieuwe Mac-app van maker Pixelmator op komst 2017.05.30