Apple Expo Keynote gaat niet door
In een persmededeling heeft Apple laten weten dat de Keynote van Apple CEO Steve Jobs dit jaar afgelast is. Alhoewel er dus geen presentatie zal zijn zullen de stafmedewerkers van de Apple wel aanwezig zijn op de Apple Expo in Parijs. Voor de pers wordt er een Q&A sessie georganiseerd. Steve Jobs zelf zal ook aanwezig zijn tijdens de Expo. De Apple Expo zelf gaat door zoals voorzien en de deuren gaan open op dinsdag 20 september 2005 om 11u. Op de website van de Apple Expo staat ondertussen volgende mededeling:
This year’s Apple Expo will not feature a formal keynote presentation at Palais des Congrès.
Apple Expo will begin at 11 a.m. (CET) Tuesday, September 20 at the Porte de Versailles in Paris. We look forward to seeing you on the Expo show floor where you will have the chance to try the latest products from Apple and over 250 companies. [/textquote] Bron: Hardmac & Macworld
Archief
- There's always One More Thing… 2017.06.01
- De 6 irritantste Apple-meldingen en hoe je ze uit zet 2017.05.31
- Apple’s Carpool Karaoke start 8 augustus 2017.05.31
- ‘Nieuwe iPads, MacBooks én Magic Keyboard op WWDC 2017’ 2017.05.31
- Waarom de ‘iPhone 8’ anders gaat heten 2017.05.31
- Mobiel betalen in het OV loopt uit op flop 2017.05.31
- Nest Cam IQ: beter beeld, minder cloud 2017.05.31
- Apple zet serieus in op eigen 4G-chips 2017.05.30
- Essential Phone: oude bekende geeft eigenzinnig antwoord op de iPhone 2017.05.30
- Nieuwe Mac-app van maker Pixelmator op komst 2017.05.30