Ontwikkelen voor iPhone lucratief
Het was hem niet om het geld te doen, maar het bleek zeker een leuke bijkomstigheid. We hebben het over Steve Demeter, de ontwikkelaar van het spelletje Trism. In twee maanden heeft Steve namelijk 250.000 dollar verdiend. Hiermee kon hij 5000 euro aan investeringskosten ruimschoots aflossen.
Steve Demeter is een van de gelukkige ontwikkelaars die meelift op het succes van de AppStore en het grote bereik ervan. Waarom hij zich niet waagt aan het ontwikkelen voor Android is duidelijk:
“Do I want to be spending 6 months to write the game, and another 6 months making it compatible? If I had Trism available for Android, and there are 50 Android devices and every time one of them crashes (the users) contact me, do I want that?”[/textquote] Download Trism en maak van Steve Demeter een AppStore miljonair.
Archief
- There's always One More Thing… 2017.06.01
- De 6 irritantste Apple-meldingen en hoe je ze uit zet 2017.05.31
- Apple’s Carpool Karaoke start 8 augustus 2017.05.31
- ‘Nieuwe iPads, MacBooks én Magic Keyboard op WWDC 2017’ 2017.05.31
- Waarom de ‘iPhone 8’ anders gaat heten 2017.05.31
- Mobiel betalen in het OV loopt uit op flop 2017.05.31
- Nest Cam IQ: beter beeld, minder cloud 2017.05.31
- Apple zet serieus in op eigen 4G-chips 2017.05.30
- Essential Phone: oude bekende geeft eigenzinnig antwoord op de iPhone 2017.05.30
- Nieuwe Mac-app van maker Pixelmator op komst 2017.05.30