Wie het kleine niet eert…
Programmeurs schrijven normaal gesproken code die voor meerdere platformen en processors geschikt is. Eén keer per jaar komen een aantal van hen van over de hele wereld bij elkaar om zich te storten om het tegenovergestelde te doen. Het schrijven van zogenaamde ‘low-level code’. Er wordt een code geschreven die maar op één systeem werkt, maar zo wel het maximale uit de machine kan halen.
In deze context programmeerde ene ‘Unreal Voodoo’ dit jaar bovenstaande animatie speciaal voor, schrik niet, een Mac Classic II met een 16 Mhz Motorola processor. Wie zo’n beestje wel eens zelf in actie wil zien raden wij aan om morgen af te reizen naar De Bilt
Archief
- There's always One More Thing… 2017.06.01
- De 6 irritantste Apple-meldingen en hoe je ze uit zet 2017.05.31
- Apple’s Carpool Karaoke start 8 augustus 2017.05.31
- ‘Nieuwe iPads, MacBooks én Magic Keyboard op WWDC 2017’ 2017.05.31
- Waarom de ‘iPhone 8’ anders gaat heten 2017.05.31
- Mobiel betalen in het OV loopt uit op flop 2017.05.31
- Nest Cam IQ: beter beeld, minder cloud 2017.05.31
- Apple zet serieus in op eigen 4G-chips 2017.05.30
- Essential Phone: oude bekende geeft eigenzinnig antwoord op de iPhone 2017.05.30
- Nieuwe Mac-app van maker Pixelmator op komst 2017.05.30